HP-fan

Precis kommit hem från skolan. Blev en kortare dag än förväntat eftersom min fysiklärare var sjuk så vi slapp en lektion + ett prov på eftermiddagen. Skönt på ett sett men vore bra att få det gjort någon gång så man kunde släppa det! Aja, ikväll är det träning och imorgon är det äntligen Harry Potter premiär ♥ How can a girl who has the same birthday as Daniel Radcliffe not love Harry Potter? Haha nej men kan erkänna att jag är ett väldigt stort fan, eller har varit kanske man ska säga, nu har jag väl kanske börjat insett att jag kommer aldrig få gå på Hogwarts, jag kommer aldrig få träffa Harry Potter och jag kommer aldrig att kunna utöva magi. En värld som jag älskat, en värld man kan gå till när ens egen kanske inte är på topp. Harry Potter har funnits vid ens sida sedan man var - vad var det nu, typ 9 år? Underbart. Måste även erkänna, och det kanske inte är så konstigt, att man alltid har haft en liten "crush" i Harry Potter & Daniel Radcliffe (såklart). Vad ska man göra när sista delen kommer ut i Maj? När man inte får följa Harry Potters fantastiska liv? Det återstår att se..

Kul att cykla till skolan när cyklarna ser ut såhär...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0