Grymt

Godmorgon!

Grymt kul kväll igår. Det började med mat och firande hos Alexandra vilket senare ledde till Gävle och Goya. Goya var tusen gånger bättre än något annat ställe jag varit på, massa nytt folk, bra musik och bra priser. Enda nackdelen var att det var rätt litet, men det var på ett sätt ändå en fördel. Jag vet att det här inte var sista gången jag var på Goya, det ska jag se till. Haha, nej men det var riktigt kul speciellt när man var tillsammans med Alexandra, Jennie, Sofia, Angelica, Rebecka, Daniella, Carro & Christine. Christine fyllde ju även 18 år igår så ett stort grattis till henne. Innan Gävle och innan Alexa så var jag, Sofia, Julia och Jennie till Valbo då vi köpte present till Alexandra. Det vi köpte var ett förfestspel, en klänning och ett typ nattlinne! Har inga bilder ifrån kvällen men ifrån dagen i valbo såg det ut såhär...

Fick även med mig ett par nya boots från Din Sko som jag letat efter ett tag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0