Godnatt

Hejhej, kom hem från träningen från ett tag sedan så har bara slappat nu ett tag. Nu ska jag ta och sova för att sen äntligen få helg! Imorgon eftermiddag ska jag, Sofia och kanske mamma gå på Harry Potter och Dödsrelikerna. Jag kan inte se en bra film bara en gång på bio. Twilight gick jag på 3 gånger tror jag, New Moon 2 och även Eclipse 2 gånger. Gillar man film så gör man, något mer jag gillar är detta...

Andra perioden:

1-0 (02:30) Marcus Paulsson2 (Pelle Prestberg, Martin Sevc)

2-0 (09:32) Marcus Paulsson3 (Patrik Lundh, Kristofer Berglund)

3-0 (16:22) Marcus Paulsson4 (Pelle Prestberg, Anders Bastiansen)

Grym du är grabben !!! Att tillägga är att de mötte serieledarna, de enda målen som blev i matchen var ett hattrick av Marcus Paulsson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0