dagen i ord.

Märkte nu att jag inte hade bloggat något idag. Vad har jag då istället gjort? Jo, först var det skolan, med prov och lite annat roligt, efter det var det direkt till jernvallen som gällde eftersom vi skulle möta/spela med albatrossarna, jag har blivit ännu mer förkyld nu så kunde inte medverka. Kul att se på var det i alla fall! Senare ikväll var det träning och jag satt och njöt på läktaren när jag såg de andra svettas av ett fyspass på ungefär 80 minuter. Nu ser jag fram emot torsdagkväll, eller det har jag gjort nu i ungefär en månad, haha. Då blir det revansch för fulla muggar, i alla fall om jag får bestämma. Nu ska jag läsa och sen sova, godnatt.

Förrförra-gången

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0