Allt på en och samma gång

Underbar dag. Så mycket positiva saker har hänt. Nya familjemedlen var en ny bil. Nu byter vi ut gamla Volvo-svensson livet mot ett lite tyskare liv, nämligen en Audi A6 Sedan. Heffaklumpen har blivit "The Black Pearl" som mamma lite snyggt vill kalla vår nya Audi. Vår tre år gamla Volvo har blivit utbytt mot en Audi med årsmodell 2011.
Andra positiva saker som hänt är att mitt körkort har kommit, shiiit känns fortfarande inte verkligt!
Idag har jag varit i gävle och köpt en ny kjol, halsband, örhängen och lite andra småsaker. Jag har även blivit uppvaktad av mina nära&kära eftersom jag fått körkort. Jag och Sofia har fått blommor, choklad och även 500:- var! Välbehövligt kan jag ju bara säga.

Sofia + Maria körkort = Champagne och dessert
När vi kom hem från Gävle fick vi en fin överraskning av mormor och morfar, blommor och...
choklad. Tack så jättemycket, uppskattas verkligen!
AAAWWW :D
Byebye svensson-livet!
och hello Audi! :) dålig bild men såhär ser den ut i alla fall, familjen ugglas nya ögonsten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0