With you beside me I no longer fear

Hejhej!

Gjorde kemiprov idag. Jag tyckte att det var väldigt svårt även fast jag pluggat ganska mycket, men det är så jobbigt just nu eftersom man har något man måste göra varje dag och man hinner inte plugga inför ett prov flera dagar före utan det blir dan före som gäller. Precis så är det idag också, jag och angelica åkte hem till mig efter skolan, köpte vindruvor och godis och satt oss ner och pluggade fysik i ungefär 3 timmar. Har prov imorgon, hoppas att det går bra, annars blir jag galen på allt det här. Hade tänkt ta och vila lite nu i alla fall eftersom att man ska sitta utanför Jysk i 4 timmar ikväll/i natt, från 20.00 - 00.00. Har Angelica med mig som sällskap så det ska nog gå bra, vi får väl ta och sätta på en film eller göra något annat skoj. Aja, vi hörs väl imorgon <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0