What goes around, comes around

Hejhej!

Gårdagen slutade med OC och dagen idag började med OC. Helt sjukt vilken bra serie det där är. Jag har sett avsnitten ungefär fem gånger nu men det spelar ingen roll, jag tröttnar aldrig. Man blir helt fast av den där serien och det måste seriöst vara den bästa serien som någonsin gjorts.

Det var nått jag hade tänkt skriva nu men det är helt tomt i huvudet. Lite jobbigt när det där händer och sen sitter man och blir helt tokig och undrar hur tusan man kan vara så glömsk att man glömmer något man tänkte på för bara fem minuter sedan. Jaja, blir en tråkig dag idag tror jag. Måste nämligen plugga och städa, vilket man ofta behöver göra på söndagar. Varför gör man så hela tiden egentligen? Skjuter alltid upp allt tråkigt till söndagarna. Måste bli bättre på att planera tror jag, annars kommer jag få fortsätta såhär varje söndag fram tills sommarlovet, och det vore ju inte så kul. Den här veckan är det ju tack och lov bara tre skoldagar. Riktigt, riktigt skönt! Har inte så tuff vecka ändå, förutom matteprovet på tisdag då men annars så tror jag att det är ganska lugnt. Men man vet ju aldrig, lärarna kanske smyger in någon rolig läxa eller prov som man måste plugga till! En sak som är säker är i alla fall att jag måste sitta på dom här extra lediga dagarna man får på torsdag och fredag med att plugga. Nästa vecka och veckan efter tror jag det är så har vi extremt mycket prov. Alla lärare vill tydligen lägga sin prov samtidigt... blir man förvånad? Skönt att det snart är sommarlov i alla fall... 31 dagar kvar :D Haha jaja, ska återgå till att städa rummet nu, men ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0