Want you back girl

Hallå!!

Har precis kommit hem från skolan. Skrev en debattartikel idag om arbetets betydelse för ungdomar. Blev ganska bra, och tyckte den var ganska rolig att skriva också. Sen efter lunch hade vi bara matte. Inte långt kvar tills nationella i Ma D. Har provet på torsdag nästa vecka och jag ser verkligen inte fram emot det. Får se hur det går, känner att integraler, derivator och andraderivator, primitiva funktioner och sådär inte riktigt är min grej men vi får väl se, bara att hoppas på det bästa.

Om några timmar ska jag åka till kungsgården. Vad ska en stolt sandvikenbo göra där då? Jo, jag ska på klassfest. Blir nog roligt att träffa alla utanför klassrummet. Ska vara hemma hos Ida Stuffe i alla fall! Hoppas på en riktigt rolig kväll ;) Men jag hör väl av mig imorgon då kanske, ha en härlig kväll gott folk och än en gång, Grattis underbara kusin Alva!

Och förresten så saknar jag min älskade, bästaste vän Hanna huuuuur mycket som helst! Kom hem darling ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0