Tidsfördriv?

Haha, snacka om att man inte är intresserad av att läsa om vad meltos och cellobios är, hur man separerar en aminosyra eller kanske läsa om något annat roligt inom biokemi och kemiska analaysmetoder. Kände att det var roligare att göra om bloggen lite. Inte så stora förändringar som ni kan se, men har gjort en countdown här till vänster <---. Har även gjort så man kan göra smileysar i mina inlägg, så då ser det kanske lite roligare ut med en: :D mitt i inlägget. Haha, jag verkar göra allt utan att plugga just nu känner jag. Vilket jag egentligen måste göra. Imorgon har vi ju prov om b.la. de ovannämnda sakerna. Men det här är sista provet i Kemi B så man måste väl kanske bita ihop nu ikväll och försöka lära mig så mycket jag kan av den lilla tid som är kvar. Har varit lite strul under dagen som jag inte orkar prata om men blir lite irriterad när man hela tiden ska ändra planer. Har man sagt en sak så är det väl så! Ajaa, blir så depp när ja tänker på det, vilket är något jag inte behöver nu, saker som distraherar en. Jag måste väl återgå till min kära kemibok nu (eller ja kära och kära var väl kanske att ta i), haha puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0