The end's not near, It's here

Hejhej!

Kom hem från Innebandygym för ett tag sedan. Idag hade vi den sista träningen, har en match som vi ska spela + en ceremoni och lite sådär kvar men annars så är det slut. Lite tråkigt faktiskt eftersom att när innebandysäsongen tog slut så tänkte man alltid "men vi har ju i alla fall ibg två gånger i veckan" och nu så tar även det slut. Ingen innebandy at all, får bara längta och längta till augusti... Det är väl det som är det negativa med sommaren, att man inte har någon innebandy och ingen hockey. Det är bara försäsong, sommarjobb, körkort och massa tråkigt som väntar en känns det som. Men förhoppningsvis så blir det många underbara sommarkvällar tillsammans med världens bästa tjejer!

Ska ta och käka middag nu men sen så hade jag nog tänkt och ta en lång eller kort power walk, vet inte än ! Men en sak jag är helt säker på i alla fall och det är att jag kommer ha Michael Jackson med mig i lurarna i vilket fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0