The Diary of a Young Girl

Hejhej!
Idag har inte jag några lektioner eftersom vi fick jobba hemma på både kemin och fysiken. Det passar ganska bra eftersom jag måste tillbringa hela dagen med att plugga. Sitter just nu och kollar på en 3 timmar lång svartvit film. Det är inte frivilligt kan jag säga, men håller på att läsa The Diary Of Anne Frank nu och tänkte kolla på filmen så att det förhoppningsvis går bra på bokredovsiningen imorgon. Senare idag måste jag plugga inför kemiprovet på torsdag, skriva en uppsats på fysiken och sen måste jag ju även läsa ut den här boken. Skönt att det inte är så långt kvar tills sommarlovet. aja, nu måste jag ta och laga lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0