Sunny Sunday

Hej hej!

Vaknade för inte så längesedan, skönt att få sova ut riktigt länge och bara slappa. Tog direkt ett röj i rummet, städade undan lite skit och sådär.

Igår kväll åkte Hanna, Sofia, Angelica och jag till ICA Björksätra och köpte oss en varsin Ben&Jerry's. Vi kollade på Mean Girls uppe på Hannas hemma bio och det slutade att bli en riktigt skön och lugn kväll.

Vädret idag ser helt toppen ut men det är dock bara runt 10º, inte så bara och bara kanske när man är van vid några minusgrader, men när jag vaknade så tänkte jag "Åh nu kan man ta på sig jeans shorts och ett linne", men insåg lite senare att det kanske var lite väl överdrivet. Denna dag kommer förmodligen spenderas på något underbart vis, hade tänkt ta och göra några saker som jag inte hinner med i vardagen, som till exempel läsa en bra bok, möjligtvis rita lite grann o.s.v. Har inte så mycket plugg att göra idag men alltid finns det något. Vi har ju även studiedag imorgon så det känns riktigt riktigt skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0