Plugg, Plugg och mera plugg

Hejhej!
Har ganska nyligen varit ute och övningskört. Körde för första gången i typ stadstrafik (Järbo räknades inte tycker jag :P). Det gick väl ganska bra i allafal.
Nu måste jag ägna mycket tid av den här dagen åt plugg. Den här veckan kommer bli allt annat än rolig. Imorgon har jag en redovisning jag ska göra på religionen, ska prata om de 4 ädla sanningarna och den åttafaldiga vägen inom Buddhismen. På tisdag har jag fysikprov, på Onsdag är det nationella i En B och på Torsdag är det nationella i Ma D. Veckan efter har jag ett matte prov och ett kemiprov att se fram emot. Jippi, vad tvåan på natur är kul....! Usch, orkar inte ens tänka på skiten! Måste i alla fall ta tag i allt redan nu (eller redan och redan, man är väl ganska sent ute nu). Känns som att de kommande veckorna kommer bli PISS. Längtar tills den 23 Juli. Sommarlov-18-sol&bad. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0