Life was so much easier when we were kids

Åh vilken underbar känsla det är när saker och ting blir klart. Såg såklart färdigt filmen, man är ju inte van med svartvitt så det var ju lite konstigt men man vänjde sig ganska så snabbt. En bra story är det ju i alla fall och det är ju en verklighetsbaserad historia om en ung tjej under andra världskriget. Man kan inte heller säga att det var ett "happily ever after"-ending, menmen, det är ju inte alltid det här i världen. Jag har även skrivit klart en uppsats på fysiken. Jag skrev om galaxer, lite om deras uppkomst, utveckling, utseende, storlek...... MASSOR :D Skönt att det är klart och att jag kan checka av det från listan. Men det väntas fortfarande mycket. Under kvällen måste jag plugga Kemi till provet på Torsdag, jag måste göra en engelska grej men tror jag struntar i den for now. Känns som att man har fått en del gjort idag anyways. Man måste ju få någon vila också så att man inte går in i väggen, vilket det känns som att man varit nära att ha gjort flera gånger under tvåan. Har en ganska bra känsla nu ändå, även fast jag har en redovisning och två prov att se fram emot. Kan tänka mig att det inte är så roligt att läsa mina inlägg nuförtiden eftersom jag nästan bara skriver om skolan och plugg, jag ska försöka förbättra mig :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0