Godnatt

Har precis kollat när Sverige spöat skiten ur Kanada. Dom vann med 3-1 och Jonas Gustavsson var super i målet, synd att han inte fick hålla nollan bara, för det var han verkligen värd. Nu hade jag tänkt ta och sova faktiskt, är riktigt trött och sen börjar man ju tio över 8 imorgon. Inte alls kul. Ajaa, inget man kan göra åt saken ;)
Justia glömde bort att säga det. Idag åkte jag, sofia och mamma in till valbo en snabbis. Skulle köpa lite smågrejer, jag köpte ett par solbrillor till sommaren (som snart är här :D), och sådär men vi fick även se tre fillurisar där. Och det var Erik, Mattias och Danny. Haha, inte för att man tyckte det var sådär "jättehäftigt" men ändå, dom ser ju inte så pjåkiga ut :) Dock var det typ 1000 småtjejer som stod och trängdes där vilket inte var så kul, men sådär var man ju själv en gång i tiden också! Nu blir det godnatt för mig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0