Godmorgon

Har nyss vaknat och jag kan väl säga att jag sov ungefär 12 timmar inatt. Ganska skönt eftersom jag bara sov ungefär 4 timmar torsdag till fredags natten. Idag ska jag, Sofia och mamma åka in en stund till Valbo. Måste köpa ett par pants och lite småsaker. Lite senare idag är det gårdsfesten som dom på vår gata arrangerar ungefär en gång per år. Då blir det först brännboll och tipspromenad och sen senare på kvällen så tar alla familjer ut sina bord och stolar och grillar och äter tillsammans. Hanna ( som bor precis granne med oss) ska inte vara med eftersom hon är i Umeå, men jag och sofia får väl vara med barnfamiljerna och käka men sen åker vi nog till Julia. Blir att Alexandra, Frida, Julia, Sofia och jag kollar på Eurovision tillsammans hemma hos Julia. Pinsamt dåligt att inte sverige är med, men gillade inte artisten eller låten så! Aja, nu måste jag ta och byta om. Vi hörs kanske senare idag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0