Finally

Åååh va skönt. Äntligen har man helg. Den här veckan har varit bland den värsta i hela mitt liv. Två jobb med laget (vilket ändå har varit de roliga delarna i den här veckan), oerhört mycket plugg och äntligen så är allt gjort. Har tre grejer till som väntar, ett matte prov och en uppsats på religionen och en på fysiken men sen är det sommarlov!!! :D Helt underbart, men om jag ska vara ärlig (vilket är bäst kanske), så vill jag inte ha sommarlov. Ledigheten har jag verkligen inget emot men jobb och sådär känns ju inte kul. Jag kan säga såhär, jag längtar inte tills sommarlovet börjar, men jag längtar tills Juli. Då är förmodligen jobbandet klart, jag ska fylla 18, vi ska åka iväg med släkten på en kryssning till Tallin och jag ska då börja njuta utav sommaren. Det här sommarlovet är mitt sista, det känns hur hemskt som helst att tänka så. På ett sätt vill jag inte ta studenten om ett år heller. Vad ska man göra då? Vårterminen i årskurs 3 kan jag gärna ha men inte när man går ut. Man måste ju plugga vidare, men till vad? och när man kommit på vad man vill plugga vidare till vart ska man då göra det? Gävle, Linköping, Sthlm, Uppsala...? Nej, massa tankar just nu. Tänk om Peter Pan skulle kunna komma och ta med en till landet ingenstans så man aldrig behövde växa upp. Låter väldigt lockande nu i alla fall.

Ska inte sitta här något mer nu eftersom jag snart ska och gymma med min syster. Jag hade tänkt övningsköra lite idag också, förhoppningsvis och sen ikväll åker nog jag, Sofia och Angelica till Årsunda och kollar på fotboll. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0