ESC

Hejhej!

Gårdagskvällen spenderades som sagt hemma hos Julia. Sammanlagt var vi 5 tjejer och en kille. Jag måste säga att jag förvånades utav eurovision i år. Jag tyckte att det fanns många låtar som var bra, självklart som vanligt fanns det många klappkassa också som ändå fick poäng utav sina grannländer men ja minst 6-7 låtar tyckte jag var bra. Vinnarlandet Tyskland med Lena - Satellite, tyckte jag var superbra. Första gången jag hörde den på radion tidigare igår så tyckte jag inte att den var så jättebra men den har växt i mina ögon (eller öron kanske man ska säga.)
Idag kommer jag att åka till järbo med familjen. Ska upp till mormor och morfar eftersom att det är mors dag idag! Så Grattis kanske man ska säga, till Mamma, Mormor, Farmor, Maria och alla andra mammor ute i världen :)

Här är mina favoriter ifrån igår.

France.
Norway.
Belgium.
Cyprus.
Moldova. hahaha så grym!
Och självklart, Germany!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0