A wake up call

Hallå!!

I skolan idag så hade vi först nationella i En B. Hade först läsförståelse och sen hörförståelse. Men de som läser min blogg eller känner mig vet nog att jag gillar engelska väldigt mycket. Blir mycket svengelska här, inte för att jag egentligen gillar det men ibland är det bara SÅ mycket enklare att skriva och prata på engelska. :)
Provet gick väl ganska bra iaf, eller man får väl hoppas på det i alla fall. På biologi lektionen idag så dissekerade vi en mask. Om man går natur så måste man väl göra sånna där saker men jag kan säga en sak och det är att jag gillade det verkligen inte. Uschusch, skära i något som har levt känns väldigt konstigt.

Ikväll ska jag och Sofia vara med Hanna hela kvällen eftersom hon åker till Portugal imorgon. Blir typ en avskedskväll, låter lite hemskt but that's the truth. Det blir väl att vi tar och kollar på en film eller något annat mysigt. Nu dansar familjen Uggla till "Go West" här i köket medan vi lagar pizza, hahaha. Men ha en trevlig kväll, cause I know I will.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0