20 Maj, Första doppet

Haha! Lite komiskt att jag döpte det förra inlägget till "Sunny Thursday" och att jag skrev att det var 100 grader ungefär. Jag, Sofia och Hanna beslöt oss i alla fall för att springa i trebo och sedan även ta årets första dopp. Det gick ju suveränt, angelica kom också lite senare. Vattnet var ganska varmt faktiskt, väldigt skönt, så fick man premiär använda nya bikinin också. Men när vi cyklar hem så kommer det världens regnskur och jag ska berätta vad vi hade på oss. Alla tre hade typ shorts, jag hade en tisha och jag var barfota!!! När man kom hem var man ju blötare än vad man var när vi badade. Jadu, en dag att minnas, nu börjar hockeyn igen, Sverige leder med 3-1 mot Danmark i kvartsfinalen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0