Tisdag

Hejhej!

Igårkväll på träningen fick man se en riktigt kul överraskning. Maria Ström hade kommit ner för att träna. Hon flyttade ju till Australien för ett år sedan och har nu kommit hem i ca en och en halv månad. Riktigt kul att träffa henne igen efter sån här lång tid. :) Vi i "gamla" damlaget + Maria tog även en tripp till Mc Donalds efter träningen för att snacka lite.
Idag har jag inte gjort så jättemycket. Ibg imorse sen stack vi brudar till Viking och tog en sallad för att sedan bege sig till skolan. Ikväll är träningen inställd så jag ska bara fixa till mig lite sen hade jag tänkt ta en powerwalk runt i sandviken :) Men vi höres imorgon, ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0