The end's not near, it's here

Hallå hallå!

Har ganska nyligen kommit hem efter att ha spenderat en timme på gymmet tillsammans med hanna och sofia. Igår förlorade vi DM finalen men vi känner oss rätt nöjda med ett silver, fast ett guld skulle väl inte ha suttit fel. Känns så tråkigt nu för det där var vår sista match för den här säsongen och nu är det bara astondagen kvar sen är innebandysäsongen helt slut. Shit vad tråkigt, vad tusan ska man göra nu då! Innebandy är inte bara en sport, det är en livsstil. Om man inte tränar eller spelar match så är man och kollar på matcher. Många har frågat mig utifall det känns skönt nu när innebandyn tar slut men jag har alltid haft samma svar och det är Nej, det känns bara tråkigt!
Jag ställer mig själv frågan en engång, varför kan man inte spela innebandy året runt? Det är ju en inomhus sport, så varför kan man inte spela på sommaren då också? Jaja, jag säger bara att gud vad tråkig vardagen kommer bli nu!

Var och tog en kopp te med hanna, sofia, angelica och lilla johannes idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0