STHLM

Hejhej!

Gud vad jag är tråkig måste jag erkänna! När man väl åker till stockholm och ska handla på sig miicke snigga kläder, då kommer man hem med ett par jeans, en t-shirt och tre par örhängen. Jaja, inget som passa helt enkelt! Så imorgon förmiddag blir det en tripp in till Gävle med Sofia för att hitta de saker jag inte kunde finna i Sthlm. Jag har provat 40 par jeans och 20 par skor men inget verkar passa! (- det slutade iaf med att tre skosnören gick av, två naglar gick av och att nagelbandet gick sönder)

När man åker till storstan så önskar man (eller jag iaf) att man får se en kändis. Men när hela dagen hade gått så hade vi inte sett en enda kändis men när vi gick på trottoaren på väg mot Centralen så får vi plötsligt se Dan Ekborg :) hahah alltid någon. Bredvid mig vid övergångsstället står även hon som spelar mamma till psyk killen i en beck film, sonen är han som kidnappar Alice och typ stryper henne med en fiskelina. Jaja, ni kanske inte förstår vem jag menar, eller helt enkelt inte ens sett den beck filmen men en ganska stor kändis, och en liten skådespelerska nöjer jag mig med :D Nu ska jag sätta på en film och ha lite tråkigt för mig själv... ♥

BTW, melodifestival låtarna ligger ute på spotify :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0