Lördag

Godmorgon !


Gud vad jag älskar webb-tv, ni vet TV3 Play, SVT Play etc. Hur skulle man annars kunna se alla bra program som man missar i veckorna pågrund av träningar? Nej den som uppfann det borde få en stor kyss i pannan :D

Idag ska det tjänas pengar. Jag ska döma 4 matcher idag och 2 imorgon, 100 kronor per match = 600 spänn (+lika mycket nästa helg). Den enda nackdelen är väl att jag hatar att döma, menmen 1200 extra i plånkan tackar man ju inte direkt nej till. Ikväll ska jag hem till Julia och se på melodifestivalsfinalen. Vi blir ganska många tjejer tror jag, riktigt kul. Nej men nu ska jag lyssna in mig lite extra på alla låtar inför ikväll. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0