högbo

Godkväll !
Dagen har bestått av en sväng till Högbo med Sofia, Angelica, Jennie, Julia, Frida och Alexandra. Vi åkte pulka och fikade. Riktigt roligt! Ska sova snart så skriver inget mer utan visar er istället dessa bilder ifrån dagen.
.
Vad tycks om T-Shirten Mattias Elg? :)
Nästa Anna Haag?
Sofia och angelica körde på "sandwich/hamburge stilen"
Put a smile on your face
The Gang
På vägen till stugan så var det väldigt lös snö och väldigt djupt så man sjönk ju ner några decimetrar!
Som lilla syster måste man ibland ta hant om storasyster
Frida och angelica
Jutte fick igång brasan
Alexandra
.
Denna bild får avsluta detta inlägg...
Imorgon blir det föresten film maraton hemma hos hanna. Vi ska se alla Pirates of The Carribean på en dag.. får la se hur det går, blir nog riktigt mysigt. Men vi höres och godnatt på er alla! Puss ♥
.
När jag kom hem från träningen ikväll så hade Sofia städat hela mitt rum, och det var riktigt stökigt måste jag erkänna! En riktig pärla kan hon vara ibland ♥

Kommentarer
Postat av: julia

TA GENAST BORT BILDEN PÅ MIG! ANNARS KOMMER JAG HEM TILL DIG NU SÅ SKA DU FÅ SE PÅ FAN!!!!!!!!!!

2010-03-03 @ 21:27:14
URL: http://vikbergjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0