Efterlängtade fredag

Hejhej!
 
Ikväll är det match. DM semifinal mot Storvik på Träffen i Gävle. Skulle sitta skönt med en vinst kan jag ju bara säga.

Gud vad skönt att det är helg nu säger jag bara. Riktigt efterlängtad, men det säger/tänker man väl kanske varje fredag. Det känns dock inte som att det är helg eftersom att vi var lediga i onsdags så det känns mer som att det är typ tisdag eller onsdag idag. Men en fredag tackar jag aldrig nej till. Idag fyller även min farbror Pär år så eftersom att jag inte kan följa med hem till honom ikväll pga matchen så passar jag på att säga Grattis här på bloggen :) Nu ska jag ta och byta om så hörs vi förmodligen senare. Om jag inte skriver ikväll så är jag för trött eller så förlorade vi och då brukar jag inte va på nå bra humör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0