Avatar 3D

Har nyss varit på Avatar 3D med syrran och morbror Magnus. Jag har sett Avatar tidigare kanske 3 gånger men det här var en helt annan film kändes det nästan som. Riktigt häftigt att se måste jag medge.

Annars idag då, har inte gjort så särskillt mycket eller det var skola - hem och sen nästan direkt till bion som gällde. Hade i alla fall ett engelska prov idag och det gick väl bra tror jag, det kändes som det i alla fall.
Imorgon har man två lektioner och sen är det påsklov. Gud va skönt det ska bli. Jag känner att det är så mycket hela tiden, antingen så är det träningar eller så är det plugg så det ska bli riktigt underbart med en veckas vila ifrån typ allt, jag måste väl förmodligen ta några pluggdagar på lovet också tyvärr but that's the life on NV. Nu hade jag tänkt ta och sova faktiskt, är riktigt trött men vi hörs imorgon. Puss ♥

En riktig pudding man har till syster ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0