Torsdag

Hallå!
Igår gick det ganska bra på jobbet. Verkar som att det går väldigt upp och ner för mig men det var faktiskt ganska kul igår eftersom vi startade två tävlingar och det fler folk man kände som jobbade och sådär. Direkt när vi kom hem igår kväll så åkte vi hem till Alexandra och käkade ost&kex, vattenmelon och blåbärspaj. Vi var väl sammanlagt 9 tjejer tror jag och ja vi satt väl mest och pratade. En riktigt mysig kväll som verkligen behövdes efter en dag på jobbet. Idag ska jag jobba igen och imorgon men sen har man helg :D :D Funderar på om jag ska övningsköra nånting nu på förmiddagen, men vi får väl se hur det blir med den saken. Aja, nu ska jag ta min älskade bok (som jag tjatar så mycket om) och lägga mig ute i solen. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0