This is it

Hallå!
Jobbet igår gick piss men det orkar jag inte tänka på nu. Den här dagen har jag längtat efter länge (eller ja imorgon kanske men jag säger idag). Idag har Sofia och jag sista dagen på jobbet och det firar vi med att inatt gå på Eclipse premiären. Shit vad jag har längtat! Nu på förmiddagen hade jag tänkt lägga mig utomhus med min precious book och sen på kvällen blir det såklart jobbet då. Jag vet inte hur många svar man fick igår som löd: "nej jag kan inte prata nu, jag kollar på fotboll". Åh, är så trött på fotbolls VM. Först kanske för att jag inte är intresserad av fotboll det minsta men visst jag kan kolla när typ Spanien möter Portugal eller nått sånt men sitta och kolla på typ Ghana mot USA eller nått det kan jag inte förstå. Jag tror jag håller mig till att spela innebandy och kolla på hockey i framtiden!!!

Nu ska jag käka frukost, men vi hörs väl imorgon då jag skriver hur bra filmen var :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0