Sunshine

Hallå!
Jobbet gick piss idag... tyvärr! Men det blir en tur till stranden imorgon också så man får väl se framemot de positiva delarna i livet istället för att grubbla över de tråkiga. Idag är det 30 dagar tills jag och Sofia fyller 18 och blickar framåt det gör jag verkligen. Det är bara en månad kvar nu och på ett sätt känns det ganska overkligt. Jag menar, jag ska inte få ta körkort, jag ska inte få rösta, det är jag alldeles för ung för, men tydligen inte. Time goes by so fast! Man borde kanske passa sig så man inte börjar odla lite gråa hårstrån snart, haha. Nej men nu ska jag kolla på Sex and the City, vi hörs imorgon, godnatt pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0