Sommarlov, solen lyser skönt, sommarlov, gräset är så grönt....

...eller så inte!

Idag tar många 91: or studenten och det öser ner regn utomhus. Ajaaa jag tänkte inte skriva om dom, jag tänkte skriva om min sista dag i NV2. Dagen började i kyrkan lyssnandes till alla estetare som sjöng lite grann, men bäst var ändå när Marcus (klasskamrat och granne i typ 5000 år) och en annan tjej sjöng och spelade en duett som Marcus själv skrivit. Asgrymt. Efter kyrkan så åkte vi tillbaka till skolan där vi fick betygena och som vanligt så fick jag till mesta dels VG:n. Vi gick sedan ut och hade en kubbturnering tillsammans med klassen och mitt lag (frida, angelica och tomas) kom till final men förlorade tyvärr i den. Jag åkte sedan hem och bytte om och lite sådär och sen klockan 17.15 var jag på American Pizza Place tillsammans med typ 10-15 pers och käkade. Jag stack sedan iväg hem till Sherin som bor i björksätra. Där var man med klassen i några timmar och satt utomhus på filtar och käkade  jordgubbar, vattenmelon och choklad. Väldigt mysigt, älskar min klass just nu. Så sjukt rolig. Efter några timmar på filtarna så drog jag och Sara till en lägenhet i stadsparken typ där jag träffade alla mina brudar, Jennie, Julia, Alexa, Angelica, Hanna, Sofia och Frida. Träffade även massa annat folk. Tillsammans drog vi sedan till stadsparken där det var fullt med folk, men det var inte så roligt där så runt halv 1 så cyklade vi hem och sov. En rolig avslutning på NV2:an!

Lägger upp fler bilder sen, men måste dra ner på stan nu. Have a great day

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0