Sex and the City 2

Hejhej!

Kom precis hem från en väldigt bra dag. Malin gjorde håret jättefint och tog en perfekt längd. Vi tog sedan en fika på stan tillsammans med sofia och hanna. Dagen slutade med bio tillsammans med brudarna för att se kanske världens underbaraste brudar, tjejerna i sex and the city. Jag hade väldigt låga förväntningar på filmen men jag tyckte faktiskt att den var bra. Inte lika bra som ettan såklart men ändå väldigt rolig och underhållande. Brudarna Carrie, Samantha, Miranda och Charlotte är är ju helt fantastiska. Som individer så är jag inte en sån stor favorit utav deras personligheter men tillsammans blir det toppen och på ett eller annat sätt så känner man igen sig i dom. Trots att dom har designerkläder, bor i pent houses i New York och förmodligen aldrig skulle kunna ha mjukisbyxor på sig utomhus så tror jag nog att nästan varenda tjej känner igen sig på ett eller annat sätt i någon eller flera utav tjejerna. Jag känner i alla fall igen mig i deras vänskap, för jag vet att deras vänskap till varandra är lika stor som min vänskap till mina allra bästa vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0