Midsommar

Hejhej!

Jag har haft två underbara dagar i stugan tillsammans med släkt och vänner. Jag har massor med bilder att visa er också men tyvärr så ligger dom på den andra datorn som just nu befinner sig i Hedesunda så jag lägger upp bilderna imorgon helt enkelt.

Lite kortfattat vad dagarna bjudit på: Bad, sång, dans, blomplockning, påklädning av midsommarstången, mat, maaaaaassssssssor med jordgubbar (som just nu ligger tryggt i magen), nattdopp och massa mer roliga saker. Nu är jag hemma i viken igen och ska snart träffa hanna så vi kan planera lite till ikväll. Då blir det nämligen grillning, lekar och skoj med lite folk här på ekostigen. Men vi hörs, ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0