Life is good

Hallåå!
Helt underbart det är nu när man äntligen har SOMMARLOV. Juli 2010 ska bli världens bästa månad, det ska jag se till! Jag har så mycket att se fram emot, närmast så är det väl förmodligen helgen som förmodligen spenderas i stugan. Vädret ser ju riktigt lovande ut också, 30+ och stor sol på lördag, det får ju i alla fall 2 thumbs up ! På söndag så kanske vi (jag, sofia, angelica, jennie, julia, alexa.... kanske några fler?) åker till Rullsand. Ni vet stranden som ligger vid Gävles kust och det ska tydligen vara skitfint där fast jag har även hört att det typ är en nudiststrand också vilket inte är så jättemysigt kanske, haha. Men en heldag på playan med grymma brudar tackar man inte riktigt nej till.
Ikväll ska jag, Sofia och Hanna förmodligen kolla på film och bara ta det lugnt. Tror vi ska hyra Farsan, eller ja jag hoppas på det i alla fall för den är gryyyymt rolig,.

Såhär galet-snygg blir man efter en halv månad på Vendator. haha, nu lägger i alla fall vi headseterna på hyllan !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0