I've had enough

Matchen gick skit och jag spelade som en 7-åring känns det som. Det var som att man inte hade hållit i en klubba någon gång förut. Resultatet blev 6-7... kul avslutning på den här terminen. IBG är slut för i år nu i alla fall och jag har en känsla av att IBG nästa år inte kommer bli lika kul. Folket som slutar nu, folket som kommer in nästa år, att man blir äldst, att tjejerna ska spela för sig, nej det är mycket som talar emot. Vet inte ens hur det blir för mig eftersom jag ska läsa En C också och de två kurserna är placerade på samma tider... Aja, no depp, only pepp känner jag nu, varför tänka på något dåligt som redan hänt när man har framtiden att fokusera på? T.ex. imorgon, då har man 3 lektioner med betygsprat och sen en lektion då jag ska skriva en uppsats. Vi ska ha betygsprat i Idrott, Biologi och Engelska imorgon och jag är säker på vad jag kommer få i biologi och engelska men är osäker på idrotten. Hoppas såklart på det bästa men vet inte eftersom jag varit knäskadad så länge att jag inte medverkade så mycket i höstas och på vårterminen för ett årsedan, men egentligen, vad skulle jag kunna gjort åt den saken? Life's a bitch. Överlag så känns det som att skolan inte har gått så jättebra för mig i år. Jag har ju fått minst godkänt i alla kurser såklart men känns som att jag kunde ha gett mer. Men när skulle jag egentligen ha haft tiden, orken eller lusten till det? Det bästa med att få sommarlov nu om en vecka det är att man får en paus, då man kan vila ut och umgås med de människor man älskar, men det negativa är att man börjar trean i höst och vad ska man göra när man går ut om ett år? Time goes by so fast. Sometimes I wish I was a little kid again, with no problems, only laughter and joy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0