If this world makes you crazy

Godmorgon!

Vad underbart det är att vakna upp och se solen skina, att se temperaturmätaren stå på 20 och att veta att det är sommarlov om precis en vecka. Något som dock inte är lika underbart är tanken på att rummet ser förjävligt ut, att jag har en uppsats jag måste skriva och ett prov att träna till. Men jag väljer faktiskt att se förbi de negativa sakerna eftersom de positiva överväger dem 1000 gånger om.

Idag väljer jag att jobba hemma på matten så därför har jag bara en "lektion". Det är avslutningen på Innebandygym då vi ska möta Bandygym. Känns kul att vi är 6 stycken och vi ska spela 2x20 på jernvallen. Har fått lite inside information och har hört att bandygym är 11 stycken... undra vilka som kommer ligga döda efter matchen? Efteråt så ska vi i alla fall ha en liten "ceremoni" som Lennart uttryckte det. Blir nog en bra dag det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0