I wish I could skip this part of my life

Hejhej. Idag ska jag bara njuta av att vara ledig för imorgon börjar Sofia och jag jobba. Vi ska skriva upp schema då också så blir förmodligen alla veckodagar som finns kvar i Juni. Känns inte kul på nått sätt och jag ser verkligen inte fram emot morgondagen, men vad ska man göra? Bara att bita i det sura äpplet och hoppas att tiden går förbi fort. Det blir ju bra när lönen kommer men just nu tänker jag bara på det jobbiga. Att först åka buss i 45 minuter och sen vara där varje kväll i 2 och en halv vecka, nej det är inget som gör mig på bra humör. Något som är lite positivt är ju i alla fall att vi tar fyra bussen dit på kvällarna vilket betyder att man kan åka till Valbo på förmiddagen, åka till stranden, spela tennis eller vad som helst. Menmen, man ska väl kanske vara glad över att man har ett jobb men ja nej jag vet inte...

Den här veckan kommer nog vara helt fylld med jobb och förmodligen en tur till Gävle eller Valbo med Alexa, Sofia och Hanna. Men ja nu ser jag faktiskt bara fram emot helgen, då vi ska fira Malin Öberg som fyllde 18 år i Torsdags. Vi kommer att befinna oss i matsalen på Hedängskolan i Storvik och jag tror att det blir minst 30 pers som kommer. Blir nog jätteskoj. Aja, nu ska jag ta och käka lunch och sen blir det nog att jag lägger mig och läser en stund. Kvällen spenderas hemma och förhoppningsvis med godis och en film.

Overandout /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0