Greatness

Hejhej!
Äntligen är man hemma igen och första dagen på jobbet för i år är avklarad. Ringde bara i 2 timmar idag men det gick faktiskt förvånansvärt bra. Jag sålde bäst i min grupp och då ringde jag och Sofia bara hälften av den tid som de andra gjorde. En riktigt bra start vilket jag inte hade räknat med. Vi satte schema idag också så nu ska vi jobba mån-fre den här veckan, mån-tor nästa vecka och mån-tis veckan efter det (vi valde att inte jobba Onsdagen den 30 eftersom Eclipse har biopremiär då, hahah vilken nörd man är). Sammanlagt blir det 11 dagar och på ett ungefär 4000 kronor. Nice. Imorgon förmiddag bär det av till Gävle med brudarna i hopp om att hitta något man kan ha på sig på lördag då vi ska fira Malin som fyllde 18 i torsdags. Jag skriver väl förmodligen imorgon, men så länge, ha det bra och Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0