Första arbetsveckan klar :D

Hallå!
Har precis kommit hem från Hanna/jobbet. Ikväll har vi varit runt 10 brudar som kollat på en ganska knasig film och sen självklart blev det en hel del snack också. På jobbet idag så gick det först piss, men det slutade bättre som tur var. Men jag måste bara skriva det här nu till alla er där ute, ha respekt för telefonförsäljare, vi vill inget illa, vi vill bara göra det bättre för er. Jag vet inte hur många arga toner man hör per dag och bara för att man säger standardfrasen "Hej jag heter Maria och ringer på uppdrag av..." så låter alla tiotusen gånger mer otrevligare. Vi gör bara vårat jobb och det skulle vara skönt om sveriges invånare skulle kunna respektera det bättre. I alla fall lyssna på vad vi har att säga och som sagt, vi vill inte lura er, vi vill inte göra det sämre för er utan vi vill bara göra det bättre. Hoppas nu att alla mina 1 miljon läsare jag har förstått mitt budskap :P hahaa, ajaa nu blir det sängen för mig och jag ska njuta av att första arbetsveckan äntligen är klar. Godnatt och puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0