En härlig överraskning såhär på onsdagskvällen

Hejhej!
Kom precis hem från jobbet, en timme tidigare en vanligt och hur kommer det sig då? Jo, det var så att när vi hade en halvtimme kvar att ringa, d.v.s när klockan var 20.30 ungefär då laggar typ hela datorsystemet och programmet vi använder oss av slutar att fungera. Efter att våra coacher försöker fixa problemet i ungefär 5-6 minuter och misslyckas så säger de åt oss att vi får åka hem. Och eftersom vi skulle ha fått väntat en tid tills bussen kom så fick vi som tur var åka med en kompis hem. Så därmed kom vi alltså hem en timma i förväg. Riktigt underbart. Jobbet idag gick annars faktiskt ganska bra vilket också var en riktigt härlig avslutning på den här arbetsveckan för jo visst fick vi ledigt imorgon. Vilket betyder att jag och Sofia ska spendera dagen på stranden/ kanske i ValboslashGävle det beror lite på och sen fram emot kvällen så åker vi ut till stugan för att fira midsommar.

Nu är det bara 2 arbetsdagar kvar och sen ska vi äntligen få SOMMARLOV! Vi jobbar måndag&tisdag nästa vecka men sen är det slutjobbat för vår del. Blir nog helt underbart för i Juli finns det en hel del att se fram emot, b.la. att man fyller 18, vi ska åka till Tallin med mormor, morfar, morbror m. fru och barn, morbror m. tjej och barn, morbror och sen självklart min familj med mamma, pappa, danne, sofia och sen lilla jag! Anledningen till att hela mammas släkt åker är för att min mormor fyller 70 år i år så då ska vi ta och fira henne. Men nu ska jag ta en kvällspromenad tillsammans med min kära syster och min kära bästavän hanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0