Eclipse

Ja, vad ska man nu egentligen skriva om filmen? Det finns nog inte ord som kan beskriva hur bra den är och hur bra hela serien är. Eclipse må betyda typ solförmörkelse eller nått liknande men för mig så betyder det kärlek. Hela berättelsen har bara gått in i hjärtat på en och man blir helt fast vid deras liv.

Jag ska även säga att jag hade väldigt höga förväntningar på den här filmen eftersom att de andra filmerna varit så bra plus att den tredje boken (Eclipse) är min absoluta favorit och jag måste säga att jag tycker att filmen verkligen höll upp till de höga förväntningar jag hade. Nu längtar jag bara tills imorgonkväll då vi åker in till Gävle för att se filmen igen. Den som inte sett filmerna eller läst böckerna rekommenderar jag att göra det för det är absolut de bästa som finns. Måste även skriva att killarna i den här serien är ju to die for. Först har man Robert Pattinson som är en riktig skönhet. Och sen är det även Taylor Lautner och ja, vem skulle tacka nej till han?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0