Countdown

Hallå!
Kom ganska nyligen hem från jobbet, 6 days done, only 5 left :D Och jag måste faktiskt erkänna att det inte var så supertråkigt idag, det är bara tanken när man sitter på bussen av att man har 4 långa timmar framför sig och sen även 3 dagar till innan det blir helg. Ajaa som sagt, en till dag klar vilket är väldigt skönt.
Imorgon blir det förmodligen beachen with a few friends. Skulle egentligen vilja övningsköra, åka till gävle, läsa och slappa menmen, det kommer fler dar. + att jag väldigt gärna vill träffa tjejerna. Nu ska jag gå och lägga mig och läsa, vi hörs imorgon, godnatt <3

Blir stranden imorgon, shit, har knappt varit på en strand sen underbara Mexiko i December... saaaaaknar playan, tropical, folket, solen, värmen, ALLT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0