Countdown: Eclipse, 2 days left / Sofia&Maria's 18th birthday, 23 days left

Godmorgon!

Jag tror jag skiter i stranden idag, det kommer fler dagar och dessutom så måste jag springa idag och jag vill även läsa en hel del och det är lite svårt att göra om man är med ett gäng tjejer. Senare idag är det jobbet igen och det känns ju alltid såklart jobbigt men det är så att vi jobbar bara idag och imorgon och sen är det slut. Ska bli helt underbart att få riktigt sommarlov, för just nu tänker inte jag på att jag har sommarlov eftersom vi har jobbat i stort sett varje dag i Juni. + att lönen kommer i Juli (på vår 18-års dag måste jag även påpeka) så det kommer bli hääärligt. Nu är det även bokat, klockan 00.01 på tisdagsnatten / onsdagsmorgonen så ska jag och 8 andra tjejer gå och se premiären av Eclipse, LÄNGTAR !! Det kommer bli en perfekt början på sommarlovet. Jag har som mål att hinna läsa ut Eclipse (för typ fjärde gången) innan premiären, så jag måste nog ta och sätta fart nu. Vi hörs senare, ha en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0