Bröllopsfirande

Sitter just nu och bloggar (obviously) haha, samtidigt som jag kollar när Victoria håller tal vid slottet. Idag har vi suttit framför tv:n hela dagen tillsammans med min familj och även farmor och farfar. Min käre farmor som är bästa vän med Daniels mamma Ewa Westling har idag både skrattat och gråtit, vi har allesammans ätit sverige-dammsugare, jordgubbar, choklad och till det druckit lite champagne och cider. Min farmor kom även med en kommentar under vigseln då Victoria grät lite grann. Hon sa då "Nu blev Victoria lite rörd, och det vart jag också", samtidigt som hon tårkade tårarna från kinden. :)
Victoria var otroligt fin och självklart Madeleine också som hon alltid är, men en person jag tyckte hade en jättefin klänning med en verkligen vacker hallonröd färg var Daniel Westlings syster Anna. 5 tummar upp för den! Nu ska jag äta med familjen och sen bär det av till Storvik. Ha en underbar kväll så hörs vi imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0