Årets sommarplåga?

Hallå!
Underbart med helg, underbart att solen skiner, underbart att man fyller 18 om mindre än 2 månader. Life is good sometimes. Dagen började väldigt bra med ett MVG i idrott och en vinst i kubbturneringen med 4 lag som deltog. Hade betygsprat på engelskan och på biologin där jag fick ett VG i båda. Ville väll egentligen ha mer i engelska men vår lärare är bra men väldigt hård på betygen så jag är ändå nöjd med ett VG där, det var även väldigt väntat. Skönt att massa kurser är klara nu. På måndag har jag det sista matteprovet i hela mitt liv, det är ett Ma D prov såklart och det kommer nog bli jävligt svårt, men jag klarade ju nationella i Ma D och då känns det nästan som om man kan klara allt. Haha. Aja ikväll ska nog jag och mina favorite babes åka och kolla på fotboll och senare blir det förmodligen en bra film eller kanske en dålig film, vem vet :P

Förra året var det väl Svennebanan och Parapapappapa (ni vet nog vilken jag menar), blir det Skaka Rumpa i år? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0