6 Juni, Sveriges nationaldag

Hejhej!
Jag skrev färdigt filmanalysen tidigare idag (riktigt skönt att ha det gjort) och sitter nu och pluggar inför matteprovet imorgon. Det var minst 2-3 månader sedan vi höll på med det här så jag kommer inte ihåg nånting typ! Äsch, det får gå som det går. Så sjukt några dagar det är kvar nu. Imorgon har jag bara i stort sett matteprovet, ska ha betygsprat på religionen också men annars är det inställda lektioner pga avklarade kurser. På tisdag drar jag och NV08 till Limön över dagen och kollar på djurlivet och växtlivet där. Kommer då att få åka båt med "Drottning Silvia" dit. På onsdag måste jag bara till skolan och få reda på matteprovet, så under resten av dagen ska jag nog spela tennis med babesen igen. Var väldigt roligt sist och skönt med träning + bränna at the same time. Aja, ska väl återgå till matten nu. Puss på er hjäääärtegos !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0