2 Juni, 8 dagar kvar!

Hejhej!

Har precis kommit hem från skolan. Om en liten stund kommer Malin hit och klipper mitt hår. Tycker det är så risigt nu så förhoppningsvis blir det bättre efter idag. Ikväll ska jag, sofia, hanna, alexandra, jennie, julia och angelica gå på Sex and the City 2. Den hade ju fått väldigt dåliga recensioner men det är väl på ett sätt bra att vi hört det för nu har jag väldigt låga förväntningar på den här filmen. Jag tyckte att ettan var riktigt bra, liksom hela serien så ja vi får väl se hur tvåan år.

Imorgon har jag en lektion, matte, och sen på eftermiddagen så ska vi (IBG) möta Bandygym i en innebandymatch 2x20 minuter. Tjejerna möter tjejerna och killarna möter killarna. På astondagen för en och en halv månad sedan så mötte vi saik damerna. Det är i stort sett samma lag vi möter nu skillnaden är bara att det lag jag spelar i den här gången är helt annorlunda än Aston Dam. En nackdel är att vi bara är 7+1 målvakt som är tjejer som går på innebandygym och om någon är borta så blir det kanske inte så jätteroligt... Aja, det blir nog bra det där ändå. Ser fram emot det i alla fall. Nu ska jag gå, men jag hör kanske av mig ikväll antingen innan eller efter filmen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0