Vi trotsade kylan

Hejhej!

Vet att det är lite dålig uppdatering på det här stället men det är faktiskt jullov och då har jag lite andra saker för mig. Igår åkte sofia, hanna och jag till valbo och shoppade lite. Jag kom hem med ett par nya jeans vilket var riktigt bra eftersom typ alla mina är trasiga eller fula eller ja helt oanvändbara.

Idag har jag, malin, sofia, hanna, angelica, rebecca, frida och alexandra åkt pulka i högbo. -25 C hindrar inte oss. Vi var väll där i tre timmar och fikade och åkte i backen. Om någon timme ska jag, julia, sofia, angelica, alexandra, frida och emilia åka till bion och se Avatar. Har hört att den ska vara riktigt bra så.

;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0