Usel dag

Hallå!

Vilken jävla skitdag det här har varit. Skolan är alltid seg så där finns det inget mer att tillägga, hemma fanns det typ inget att göra och jag har varit såååå godis sugen. Träningen gick piss eftersom jag hade sån jävla träningsverk efter fysen igår + att benhinnorna gjorde så förbaskat ont. Denna dag som hade varit så kass slutade med att världens bästa snyggaste Cimon åkte ur Paradise Hotel. Tur att jag inte såg avsnittet eftersom träningen slutade så sent för isf skulle jag bölat kan jag bara meddela! Usch ja, nu ska jag ta och läsa lite. Vi hörs imorgon och jag ska nästan be till Gud om att få en bättre dag än denna. Peace♥
.
Vad är Paradise Hotel utan Cimon = INGENTING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0