Tänk vad enkelt allt var när man var liten

Godkväll!

Kom hem ifrån träning nyss och jag känner nu att jag måste ändra på hur jag lever. Just nu ser min vardag ut på så sätt att jag äter lite halvtaskigt, tränar mycket och sover lite mindre än lagom. På träningen idag fick jag helt slut på luft och kunde inte andas. Det kändes som när en astmatiker får ett astmaanfall och jag trodde jag nästan skulle svimma. Jag kan inte sluta med något utav träningspassen jag kör nu eftersom alla (va blir det nu) 8 pass som jag har under mån-fre är väldigt viktiga. Det är innebandyträning, innebandygym och gymmet. Jaja, ska ta och se på Paradise Hotel nu om tjugo minuter och sen blir det sängen. Imorgon är det Innebandygym, skola (en lektion), möte och träning :) Peace ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0